فرسان البريد المصرى

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

فرسان البريد المصرى
فرسان البريد المصرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى يتحدث عن مشاكل البريد المصرى وموظفية تم إنشاء هذا المنتدى إيمانا منا بدور البريد المصرىبنأثيرة اليومى فى حياتنا وحب وعرفانا منا بالجميل ونتمنى أن نكون وفينا واجبنا نحوه

اعتذار واجب الى كل من تم اسائته من خلال المنتدى اعتذر انا مدير الموقع وجميع الأعضاء عن بعض تصرف قله اساءت التعامل مع المنتدى بنشر اكاذيب وغير حقائق فى حق بعض الزملاء مما يستوجب علينا الأعتذار الرسمى ونعلن ان المنتدى تم انشائه من اجل بث روح التعاون بين العاملين ويكون نبراسا لتبادل المعلومات البريدية ويكون مدعما بروح اخلاق الفرسان ولذلك تم تسميه المنتدى فرسان البريد المصرى ليكون الأسم والمعنى موجودين بالمنتدى ونهيب بالسادة الأعضاء الإلتزام بقواعد النشر للمعلومة بعدم السب والقذف دون مستند رسمى يرفق بالموضوع المشار اليه بالفساد والا سيحذف العضو والموضوع وعلى الأعضاء الشرفاء اعطاء المنتدى كل مالديهم من جهد لرفعه المنتدى وانتشار المعلومه البريدية والحفاظ على العلاقات الوديه بينهم ونكون ممييزين بأدائنا الراقى امام عملائنا وزملائنا واكرر اعتذارى مرة أخرى أحذر الحقود إذا تسلط , والجاهل إذا قضى , واللئيم إذا حكم , والجائع إذا يئس , والواعظ المتزهد إذا كثر مستمعوه

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

مازال الفساد مستمر فى المنيا

المكنه
السباك 67
العصفورة
شريف الفونس نجيب
حمادة يلعب
9 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1مازال الفساد مستمر فى المنيا Empty مازال الفساد مستمر فى المنيا الثلاثاء سبتمبر 11, 2012 3:13 am

حمادة يلعب

نما الى مسامعنا من مصدر موثوق من داخل المنطقة ان بعض الافراد يقومون باستغلال مبنى البريد بعد خروج الموظفين من الساعة السادسة والى فجر اليوم التالى فى اشياء ****** وتاجير غرف المبنى بمقابل مادى وبمعرفة افراد الامن الخاص بالنطقة طبعا للكلاب والقطط كنوع من العطف والشفقة وربنا يخللنا مدير الامن ويعلى مراتبة ويديلة اكتر من الشاهين اللى عندة عيب عليك يا هيما تكون مركب قرنين ومش واخد بالك من اللى بيحصل ولا مشارك معاهم ؟ affraid

2مازال الفساد مستمر فى المنيا Empty رد: مازال الفساد مستمر فى المنيا الجمعة سبتمبر 21, 2012 9:51 pm

شريف الفونس نجيب

ياريس ياريت ترسى على تاخير الغرف ويسيبو الموظفين فى حالهم علشان خلاص الواحد اتخنق من الشغل فى المنطقة دى الى عمرها مهتنضف خالص

3مازال الفساد مستمر فى المنيا Empty رد: مازال الفساد مستمر فى المنيا السبت سبتمبر 22, 2012 8:25 pm

العصفورة

بتوع الامن اللى لابسين جلاليب وكبيرهم بتاع الحريم اللى بيقول شقة عينى على طل وماش مع واحدة بيركب معها الاسانسير وبيتاجر فى اللحمة علنى فى المطقة والجوازات والله بتوع الامن مش بيشتغوا بنكلة ولا ينفعوا امن اهم حاجة ياكلوا الصبح وماشين بالرشاوى واللى عاوز ينام امن فى الخزنة مع جلال الحرامى علشان يقسم مع فى السرقة

4مازال الفساد مستمر فى المنيا Empty رد: مازال الفساد مستمر فى المنيا الأحد سبتمبر 23, 2012 10:25 pm

السباك 67

ياعم العصفور هوه ابوطويله لوحده اللى بيحب فى منطقة بريد المنيا مافى واحد اسمه اسامه بيحب موظفه بقسم الاجازات (ع) والكل عارف ومحدش عايز يتكلم وعموما الله يسهله albino

5مازال الفساد مستمر فى المنيا Empty رد: مازال الفساد مستمر فى المنيا الأحد سبتمبر 23, 2012 10:34 pm

السباك 67

ليه بس ياعمنى العصفوره فضحت بتوع الامن دا من بكره هيمسكوا الورقه والقلم ويكتبوا اسم الداخل والطالع غيظ بقى من ابو طويله وفى الاخر يقولوا تعليمات انا نفسى اعرف حاجه وحده بس الله يغيتكوا اه لزمة السراير فى حجرة الامن ياخولنا جايين ينامواولا يامنوا المكان لبنات الليالى وفى الاخر نقول احنا بنهدى النفوس مش اكتر وربنا ميجعلناش مقطعين الارزاق ولا ايه

6مازال الفساد مستمر فى المنيا Empty رد: مازال الفساد مستمر فى المنيا الثلاثاء يونيو 11, 2013 3:22 am

المكنه

المكنه

ههههههههههههههه الله يسهله

7مازال الفساد مستمر فى المنيا Empty رد: مازال الفساد مستمر فى المنيا الأربعاء يونيو 12, 2013 1:13 pm

القرصان

القرصان

ايه يا مكنه وووووووسسسسسسسSuspect
مصلحه ولا مروحه Wink
الله يسهلو يا عمممم

8مازال الفساد مستمر فى المنيا Empty الفساد الادارى فى منطقة بريد المنيا الإثنين يونيو 17, 2013 10:29 pm

جمال عبدالحفيظ العبيط

وانا كمان عايز لفة بالمكنةوابراهيم مسيطر على الامن كويس وملبسههم كلهم طقم جلاليب وبيخليهم يفتنوا على بعض

9مازال الفساد مستمر فى المنيا Empty رد: مازال الفساد مستمر فى المنيا الثلاثاء يونيو 18, 2013 12:20 am

تايجر اكبر وسيطر

هيما ده صاحب خمس أيام جزاء جاء بهم من القاهرة وبالمستندات وبالرغم من ذلك فاز بإدارة التفتيش

من هو هيما الاخطابوط

-1هيما يسيطر على المدير العام ويعطى نائب المدير ومساعدى    المدير العام الطرشة.

-2 هيما هو الاخطابوط الجديد بمنطقة بريد المنيا .

-3 هيما هو مدير ادارة التفتيش .

-4 هيما هو من وضح المدير العام الثانى على التوالى فى جيبه الصغير .

-5 هيما هو من أقصى مديرة ادارة الشئون الادارية.

-6هيما بيشتغل على كبير .

-7 هيما عاوز يولع المنطقة بهدووووووووووووووء على طريقة عماد الدين اديب .

-8 هيما نهاينه قربت فبعد مراقبته ومتابعته وجدنا انه بيخطط للاطاحة بكل من له كلمه او رأى بما فيهم المدير العام ويستحوذ هو بادارة منطقة بريد المنيا والكلمه اللى بيقولها لازم تمشى على الكبير قبل الصغير .

-9 هيما هو الذى اطاح بجميع المتقدمين لادارة الامن وجمع بين ادارة الامن والتفتيش  .

-10 هيما هو من اطاح بعلاء حامد وبمدير ادارة الشئون الادارية ومحى شخصية مساعدى المدير جميعا علاوة على نائب المدير العام .

-11هيما احب اقول لك ان المستندات موجوده وفى الموضوع القادم هتنزللك بلاوى كتير وموثقة بالمعلومات والأدلة وما خفى كان اعظم

من الاخر خف شوية ياهيمة لان كده جبروت وزياده عن الحد وما زاد عن حده انقلب الى ضده يا اخويا ومفيش حاجه بتستخبى واللى يلعب بالنار مايقولش ............ صح يا اخويا ياحبيبى ولا لأWinkExclamationpalebounceafrolol!

10مازال الفساد مستمر فى المنيا Empty رد: مازال الفساد مستمر فى المنيا الثلاثاء يونيو 18, 2013 12:43 am

المكنه

المكنه

يا قرصان انت معروف للجميع انت ح ..د وعيب عليك كفايه كده

11مازال الفساد مستمر فى المنيا Empty رد: مازال الفساد مستمر فى المنيا الثلاثاء يونيو 18, 2013 1:07 am

المكنه

المكنه

جمال العبيط عايز لفه وهيما عايز يسيطر والسباك عايز الكرسى وعثمان عايز الدفتر وابوطويله بتاع الامن بييعطل الاسانسير هو والموزه علشان ياخد راحته معاها و علاء حامد عايز الحريم وابوكامل جاب واحده معاه فى الدعم واللى ماسك الدفتر بيمضى للى عايز يمضى له وفتحى مقضيها ووحيد ابن حلمى خد اللى هو عايزه بس هيتخبور بعد كده والايجارات شغاله الله ينور والسلام موصول لباقى الادارات قصدى العربخاناتaffraidaffraidaffraidaffraid ووجدى نايم فى العسل مستنى رئيس الهيئة علشان يرجع له الحافز اللى محروم منه وهيما عايز ينط مدير عام والعبيط واقف محلك سر واللى واللى واللى ...........................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والدنيا شغااااااااااااااااااااااااااااااااااله ومن ده كتير وسلملى ع المتروووووووووووووووووووووووو
واعقل واحد فى المنطقة ناصر بتاع النظافة والباقى مجانيييييييييييييييييييين ياولاد التيتlol!lol!

12مازال الفساد مستمر فى المنيا Empty رد: مازال الفساد مستمر فى المنيا الأحد يونيو 23, 2013 11:42 pm

أسحق إبراهيم

أسحق إبراهيم

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]