فرسان البريد المصرى

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

فرسان البريد المصرى
فرسان البريد المصرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى يتحدث عن مشاكل البريد المصرى وموظفية تم إنشاء هذا المنتدى إيمانا منا بدور البريد المصرىبنأثيرة اليومى فى حياتنا وحب وعرفانا منا بالجميل ونتمنى أن نكون وفينا واجبنا نحوه

اعتذار واجب الى كل من تم اسائته من خلال المنتدى اعتذر انا مدير الموقع وجميع الأعضاء عن بعض تصرف قله اساءت التعامل مع المنتدى بنشر اكاذيب وغير حقائق فى حق بعض الزملاء مما يستوجب علينا الأعتذار الرسمى ونعلن ان المنتدى تم انشائه من اجل بث روح التعاون بين العاملين ويكون نبراسا لتبادل المعلومات البريدية ويكون مدعما بروح اخلاق الفرسان ولذلك تم تسميه المنتدى فرسان البريد المصرى ليكون الأسم والمعنى موجودين بالمنتدى ونهيب بالسادة الأعضاء الإلتزام بقواعد النشر للمعلومة بعدم السب والقذف دون مستند رسمى يرفق بالموضوع المشار اليه بالفساد والا سيحذف العضو والموضوع وعلى الأعضاء الشرفاء اعطاء المنتدى كل مالديهم من جهد لرفعه المنتدى وانتشار المعلومه البريدية والحفاظ على العلاقات الوديه بينهم ونكون ممييزين بأدائنا الراقى امام عملائنا وزملائنا واكرر اعتذارى مرة أخرى أحذر الحقود إذا تسلط , والجاهل إذا قضى , واللئيم إذا حكم , والجائع إذا يئس , والواعظ المتزهد إذا كثر مستمعوه

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

فساد جنوب الشرقية

5 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1فساد جنوب الشرقية  Empty فساد جنوب الشرقية الأربعاء يناير 01, 2014 8:49 pm

محمد مصطفي

ما زال الفساد موجودا في البريد المصري على سبيل المثال منطقة بريد جنوب الشرقية يوجد فيها الفساد للركب

السيد البيه المدير العام الدكتور / أيمن بك زهرة فاتحها ع البحري وعارض اللي يجيب هدية ليه قسم من الاقسام المعلن عنها ويفضل جالس في المكتب الى منتصف الليل لإستقبال الهدايا في النهار مسرح الاستاذ أحمد قابيل في المنطقة لنقل الأخبار اليه مقابل تسكنيه بقسم لم يدرج بالاعلان والدليل على ذلك أنه هيطلعه دورة تدريبية في القاهرة دورة التخطيط الاستراتيجي والبيه المدير مقضيها اجازات هل دا معقول
وعايز يبقى رئيس قطاع تيجي ازاي دي !!

انقذونا من الفساااااااااااااااااااااااد

2فساد جنوب الشرقية  Empty استغاثة الى رئيس الهيئة الأربعاء يناير 01, 2014 9:31 pm

منطقة جنوب الشرقية

تستغيث منطقة بريد جنوب الشرقية الى معالى الدكتور رئيس الهيئة من ايمن زهرة المدير العام اللى فاتحها على البحرى ليتقبل الهدايا فى الفترة المسائية حتى انه متواجد حتى العاشرة مساءا حتى لايراه احد فهل يقبل رئيس الهيئة بالاهانه هذه للهيئة الموقرة بان حاميها حراميها وقضيها اجازات لانه مش اقادر يقعد فى الشرقية خلاص يروح ويجى غيره لانه وعد ناس كتير برؤساء اقسام مقابل هدايا ضخمه ليه الله اعلم .اغيثنا يا رئيس الهيئة

3فساد جنوب الشرقية  Empty استغاثة الى ريس الهيئة الأربعاء يناير 01, 2014 9:49 pm

منطقة جنوب الشرقية

تحية طيبة وبعد ،،،،

نستغيث بسيادتكم من المدير العام / ايمن زهرة لانه :

1- رجل غير قيادى .
2- تواجده بالمكتب حتى ساعات متاخرة من اليوم لتقبل هدايا من الموظفين .
3- قام بوعد موظفين بوظيفة رؤساء اقسام مقابل هدايا كبيرة جدا .
4- قيامه بإجازات بصفة مستمرة وعدم الانتظام للعمل بالمنطقة نهائيا .
5- اجبار الموظفين على تقديم هدايا مثلا لاب توب وخلافه .
6- قام بوعد احمد قابيل موظف شئون العاملين بمنحه وظيفة رئيس قسم لم يتم الاعلان عنه وهو خاص باملاك الهيئة مقابل قيام الموظف بتجهيز رسالة الدكتوراة الخاص به ويسعى للحصول على وظيفة رئيس قطاع .
اقسم بالله يا دكتور لا يصلح لمنصب مدير عام على الاطلاق وحضرتك شوفه صحه الكلام بنفسك وياريت يا دكتور حضرتك تصدر قرار بارجاء مسابقة رؤساء اقسام
حتى لايظلم الكفاءات ويتم تسكين اصحاب المصلحه الشخصيه مع المدير العام ..

4فساد جنوب الشرقية  Empty رد: فساد جنوب الشرقية الجمعة يناير 03, 2014 3:56 pm

ابراهيم السيد

نفسة منطقة جنوب الشرقية :
مع كامل احترامي لاراؤكم الشخصية بس انتم علشان مش واخدين علي الشغل واخدين علي الراحة والتنالسادة بلة  من ايام الاستاذ محمد عبد الغني  انما ما نلمش الاستاذ ايمن زهرة علي انه اتي ملقاش في هيكل تنظيمي خالص في لمنطقة فاكيد انتم من الهليبة الي كنتم مستفيدين من الهرجلة الي كانت حاصلة لانكم كنتم اكيد بتاكلوا من العكعة ما نلمسة نحن بماكتب البريد المختلفة هي اختلاف جزري في المنطقة للاحسن والله فالاستاذ ايمن زهرة يسحر القلوب قبل العقول عملي بطريقة غير متخيلة يختار الشباب للعمل معه وعلي فكرة علشان متقلش انا منافق وعاوز حاجة منه لاالمحترمين واحد مسمي نفسة محمد مصطفي والتاني مسمس انا اسمي ابراهيم السيد وشغال في مكتب بريد منيا القمح الرئيسي جنب بيتي علي طول  ولا احتاج منصب او وظيفةبس باقول كلمة صدق في حق غائب الاستاذ ايمن هو ما كنا نبحث عنه اما بخصوص الاستاذ احمد قابيل فهو مش محتاج شهادة مني او من غيري ومش محتاج نصيح له فيكفي الحق ان نصدح به ليبان  انما علشان الخلافات الي بينك وبينه والي انت عارفها كويس جدا فهو اولي منك كثيرا دة راجل بيحضر ماجستير قبل الدكتور ايمن مايجي المنطقة انت زعلان لية  غيران منه اعمل زية اجتهد وارتقي درجات العلم واحنا معاك نشجعك ونقف جنبك وكفياكم حقد وغل علي عباد ربنا  لتكم القرف مليتم البلد

5فساد جنوب الشرقية  Empty رد: فساد جنوب الشرقية الجمعة يناير 03, 2014 4:02 pm

ابراهيم السيد

منطقة جنوب الشرقية :ومحمد  مصطفي
مع كامل احترامي لاراؤكم الشخصية بس انتم علشان مش واخدين علي الشغل واخدين علي الراحة والتنالسادة بلة  من ايام الاستاذ محمد عبد الغني  انما ما نلمش الاستاذ ايمن زهرة علي انه اتي ملقاش في هيكل تنظيمي خالص في لمنطقة فاكيد انتم من الهليبة الي كنتم مستفيدين من الهرجلة الي كانت حاصلة لانكم كنتم اكيد بتاكلوا من العكعة ما نلمسة نحن بماكتب البريد المختلفة هي اختلاف جزري في المنطقة للاحسن والله فالاستاذ ايمن زهرة يسحر القلوب قبل العقول عملي بطريقة غير متخيلة يختار الشباب للعمل معه وعلي فكرة علشان متقلش انا منافق وعاوز حاجة منه لاالمحترمين واحد مسمي نفسة محمد مصطفي والتاني مسمس انا اسمي ابراهيم السيد وشغال في مكتب بريد منيا القمح الرئيسي جنب بيتي علي طول  ولا احتاج منصب او وظيفةبس باقول كلمة صدق في حق غائب الاستاذ ايمن هو ما كنا نبحث عنه اما بخصوص الاستاذ احمد قابيل فهو مش محتاج شهادة مني او من غيري ومش محتاج نصيح له فيكفي الحق ان نصدح به ليبان  انما علشان الخلافات الي بينك وبينه والي انت عارفها كويس جدا فهو اولي منك كثيرا دة راجل بيحضر ماجستير قبل الدكتور ايمن مايجي المنطقة انت زعلان لية  غيران منه اعمل زية اجتهد وارتقي درجات العلم واحنا معاك نشجعك ونقف جنبك وكفياكم حقد وغل علي عباد ربنا  لتكم القرف مليتم البلد

6فساد جنوب الشرقية  Empty رد: فساد جنوب الشرقية الإثنين يناير 06, 2014 5:54 pm

ابراهيم السيد

ردا علي  الاخ الي مسمي نفسة منطقة بريد جنوب الشرقية و محمد مصطفي
مع كامل احترامي لاراؤكم الشخصية بس انتم علشان مش واخدين علي الشغل واخدين علي الراحة والتنبلة  من ايام الاستاذ محمد عبد الغني  انما ما نلمش الاستاذ ايمن زهرة علي  انه اتي ملقاش في هيكل تنظيمي خالص في ا لمنطقة فاكيد انتم من الهليبة الي كنتم مستفيدين من الهرجلة الي كانت حاصلة لانكم كنتم اكيد بتاكلوا من العكعة ومانلمسة نحن  العاملون بمكاتب البريد المختلفة هي اختلاف جزري في المنطقة للاحسن والله فالاستاذ ايمن زهرة يسحر القلوب قبل العقول عملي بطريقة غير متخيلة يختار الشباب للعمل معه وعلي فكرة علشان متقلش انا منافق وعاوز حاجة منه انا اسمي ابراهيم السيد وشغال في مكتب بريد منيا القمح الرئيسي جنب بيتي علي طول  ولا احتاج منصب او وظيفةبس باقول كلمة صدق في حق غائب الاستاذ ايمن هو ما كنا نبحث عنه اما بخصوص الاستاذ احمد قابيل فهو مش محتاج شهادة مني او من غيري ومش محتاج نصيح له فيكفي الحق ان نصدح به انما علشان الخلافات الي بينك وبينه والي انت عارفها كويس جدا فهو اولي منك كثيرا دة راجل بيحضر ماجستير قبل الدكتور ايمن مايجي المنطقة انت زعلان لية  غيران منه اعمل زية اجتهد وارتقي درجات العلم واحنا معاك نشجعك ونقف جنبك وكفياكم حقد وغل علي عباد ربنا  لتكم القرف مليتم البلد

مي مدحت

هههههههههههههههههههههه البيه المحترم بتاع جنوب الشرقية مسجل نفسه باسم شخصي تاني يوم 12/12/2013 وعمال يغني  ويهبل باسم محمد مصطفي  ويرد علي نفسه باسم جنوب الشرقية مش لاقي حاجة يعملها نفسي أشوفك مره مره واحده بس تقدم حاجة مفيدة حاجة تنفع بيها زميلك مقترح يعبر عن مجهودك يا أخي لو تحت ايدك أي مستندات تثبت تورط أي قيادي ما ترفعها يا أخي لكن عمال تحدف وتشهر بالناس علي الفاضي وكويس انك سمعت كلامي وما بتكلمش من ورا ستارة انت طورت من أداءك وبقيت تتكلم من ورا شخصية تانية وبدعمها بتعليقاتك لأن انتا عارف ان مافيش حد بيعلق علي سخافتك اللي زادة عن حدها  وفي النهاية مبروك علي الفكرة الجديدة هههههههههههههههههههه هههههههههههههه ههههههههههههههه ههههههههههه ربنا يهديك لنفسك

8فساد جنوب الشرقية  Empty رد: فساد جنوب الشرقية الأربعاء يناير 15, 2014 6:33 pm

عصام عبدالعزيز

[size=18]الي جميع الاخوة الزملاء ارجو تحري الدقة قبل القاء الاتهامات جزافاً بدون اي دليل
وانا من العاملين بمنطقة بريد جنوب الشرقية ولم نري من الاستاذ / ايمن زهرة المدير العام الا كل نشاط ً وجهد فضلاً عن خلقه الرفيع
واحيي الاخت الزميلة مي مدحت في اسلوب تناولها للموضوعات المطروحة للنقاش ومشاركتها البناءه بكل المواضيع بالمنتدي . وياريت كل واحد يلقي الاتهامات لاي زميل سواء كان المدير العام او غيرة . ان يعرف نفسه من باب الشجاعة الادبية وان تكون هذه الاتهامات مشفوعه باالادلة

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]